به فروشگاه ما خوش آمدید ، پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .

مشخصات فنی مگان

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط
دوست داشتن5

مشخصات فنی مگان :

فروشگاه اینترنتی جی خودرو قصد دارد در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های خودرو مگان بپردازد .یکی از مهمترین مسائلی که برای افرادی که می خواهند خودروی مگان را خریداری کنند، داشتن اطلاعات لازم و کافی در مورد آن است. بسیاری از افراد به دلیل داشتن کیفیت بی نظیر و مشخصات فنی بسیار عالی مگان ، رضایت خود را در جهت خرید این خودرو اعلام کرده اند و همچنین بیان داشته اند که مشخصات فنی مگان مهمترین دلیل آن به شمار می رود.

خودروی مگان در سال 2002 توسط کارخانه خودروسازی رنو که در کشور فرانسه  قرار گرفته است تولید شد. این خودرو از همان لحظه ای که وارد به بازار ایران شد با استقبال بسیار خوب و ویژه ای مواجه گشت. در واقع باید بدانید به دلیل مشخصات فنی مگان همواره این خودرو به عنوان یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های بازار ایران به شمار می‌آید. در این مبحث به بررسی مشخصات فنی مگان 1600 و مگان 2000 خواهیم پرداخت. در ادامه تفاوت مشخصات مگان 1600 و مگان 2000 را بررسی می نماییم و همینطور مگان اتوماتیک را معرفی می کنیم.

خودروی مگان از نظر قدرت و شتاب اولیه از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشد و بسیاری از مصرف کنندگان را ترغیب می کند این خودروی فرانسوی را خریداری نمایند. از آنجایی که این خودرو بسیار پرطرفدار می باشد نمونه جدید آن را شرکت رنو تولید کرده است و این نمونه جدید ویژگی های بسیار عالی و بی نظیری دارد، چرا که تولید آن با دقت و همت بسیار بیشتری بوده است.

مشخصات فنی مگان

 برای اینکه با این خودرو و ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را در مورد هریک از انواع آن ارائه می دهیم.

مشخصات فنی مگان 1600 :

مشخصات فنی مگان مدل 1600 بسیار عالی و بی نظیر می باشد، این خودرو دارای موتور با حجم 1600 سی سی است. سوخت آن مصرف بسیار پایینی دارد و از آنجایی که این خودرو دارای 16 سوپاپ است شتاب قابل قبولی را برای رانندگان ایجاد می کند. گیربکس مگان 1600 5 سرعته و به صورت دستی است. این مدل از خودروی مگان طرفداران بسیاری داشته و امروزه در بسیاری از خیابان ها می توایند این خودرو را مشاهده کنید.

از جمله مشخصات فنی مگان 1600 که بسیار اهمیت دارد و باید در این مورد اطلاعات ویژه ای داشته باشید این است که، موتور آن به صورت 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد، تنفس موتور به صورت طبیعی است و همچنین انتقال نیروی آن به سمت دیفرانسیل جلو می باشد. حداکثر قدرتی که این مدل از مگان دارد 115 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 151 نیوتن در 4250 دور در دقیقه می باشد. جعبه دنده آن دارای 5 عدد می باشد که کارکرد آن هم به صورت دستی است، همچنین باید بدانید حداکثر سرعت آن 193 کیلومتر در ساعت می باشد. وزن آن 1300 کیلوگرم، طول 4498، عرض 1777، ارتفاع 1460 و فاصله بین دو محور آن 2690 میلی متر می باشد.

مشخصات فنی مگان 2000 :

از جمله مهمترین مشخصات فنی مگان 2000 این است که، حجم موتور آن 2000 سی سی است که حجم آن از گیربکس 4 سرعته ای که به صورت اتوماتیک می باشد و در قسمت انتقال قدرت قرار گرفته است بهره می‌برد. مگان 2000 از نظر ظاهری و امکانات داخلی هیچگونه تفاوتی با مگان مدل 1600 ندارد، تنها در برخی از موارد مانند چراغ مه شکن جلو و آینه های جانبی با مگان مدل 1600 تفاوت هایی دارد.

از جمله مشخصات فنی مگان 2000 که مهم می باشد و باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید این است که موتور آن به صورت 4 سیلندر می باشد و 16 سوپاپ (برای مشاهده و خرید سوپاپ دود و هوا مگان 2000 کلیک کنید.) دارد، تنفس موتور به صورت طبیعی می باشد و انتقال نیروی آن به سمت دیفرانسیل جلو است. حداکثر قدرت آن 136 اسب بخار در 6000 دور دقیقه می باشد و حداکثر گشتاور آن 188 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه است. جعبه دنده آن به صورت خودکار می باشد و 4 دنده دارد، حداکثر سرعت آن 195 کیلومتر می باشد. وزن آن 1370 کیلوگرم، طول 4498، عرض 1777، ارتفاع 1460 و فاصله بین دو محور آن 2690 میلی متر است.

مشخصات فنی مگان

از جمله تفاوت های مشخصات فنی مگان 1600 با 2000 :

باید بدانید بدون شک یکی از مهم ترین و بارزترین تفاوت های مشخصات فنی مگان در این دو مدل حجم موتور آنها و همچنین نوع سیستم انتقال قدرت آن ها می باشد. همان طوری که در نام آن ها ذکر شده است مگان 1600 دارای موتور با حجم 1600 سی سی می باشد که گیربکس آن به صورت دستی است و مگان 2000 دارای موتوری با حجم 2000 سی سی می باشد که گیربکس آن به صورت اتوماتیک است. (برای مشاهده و خرید روغن گیربکس FOCHS کلیک کنید.)

یکی دیگر نکاتی که موجب اختلاف قیمت این دو مدل شده است این است که تجهیزات و امکانات رفاهی آن دو تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند. به طور مثال در مگان مدل 2000 سیستم تهویه مطبوع به صورت اتوماتیک روشن می شود و فعالیت می‌کند ولی در مگان مدل 1600 شما باید به صورت دستی سیستم تهویه آن را تنظیم کنید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد وجود یک حسگر باران می باشد که در مگان مدل 2000 این ویژگی وجود دارد ولی در مگان مدل 1600  نمی‌توانی آن را پیدا کنید.

مشخصات فنی مگان

مشخصات فنی مگان کروک :

هدف کارخانه خودرو سازی رنو بعد از اینکه مگان 4 درب را به صورت موفقیت آمیزی تولید کرد این بود که این خودرو را با بدنه های هاچ بک و کروک  که سقف آن به صورت متحرک باز و بسته می شود طراحی و تولید کند. مشخصات مگان و همچنین ویژگی های ظاهری این مدل از مگان توجه بسیاری از علاقه مندان به خودروهای اسپورت را جلب نمود. مگان کروک از نظر موتوری به مگان 2000 بسیار شبیه است اما از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده می نماید. در حالی که باید بدانید در مگان  2000 گیربکس 4 سرعته می باشد و در بخش انتقال قدرت قرار دارد.

مشخصات فنی مگان هاچبک، سدان و استیت :

همانطوری که بیان کردیم مشخصات فنی مگان در هر یک از مدل های آن متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. خودروی مگان که جدید تولید شده است در سه تیپ بدنه‌ی هاچبک، سدان و استیت که به آن استیشن نیز می گویند در بازار جهانی وجود دارد. در بین محصولات رنو، مدل هاچبک پنج‌ در آن به عنوان مدل اصلی مگان به شمار می رود. اما به احتمال بسیار زیاد، مدل سدان این خودرو برای بازار ایران و بین مردم ایران جذابیت بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که سابقه‌ی حضور خودروهای مختلف در کشور ایران بسیار زیاد است، حضور مگان با بدنه‌ی استیت هم چندی دیگر در ایران مشاهده می شود.

مشخصات فنی مگان جدید تا حدودی شبیه دیگر محصولات می باشد. چراغ‌ ها و جلو پنجره این مدل، تفاوت خاصی با مدل های دیگر ندارند و حتی می‌توان گفت که در بخش روشنایی قطعات آنها کاملا مشترک هستند. در مقایسه با مدل های قبلی مگان که بیشتر افراد طراحی ظاهری آن را با اسکالا و فلوئنس می شناسند، زیبایی خیره‌کننده‌ای در تمامی زوایای مگان جدید دیده می‌شود که حالت بی روح و بی تفاوتی را که مدل سوم مگان یعنی اسکالا و فیس‌ لیفت دارند را ندارد.

این خودرو اسپرت و بسیار جذاب می باشد البته باید بدانید از جمله مشخصات فنی مگان جدید این است که در مقایسه با مدل های قبلی قبلی، حدود ۵ سانتیمتر کاهش ارتفاع و ۴ سانتیمتر افزایش عرض بدنه دارد. ابعاد مگان جدید این گونه است که، عرض آن ۱.۸۱۴ متر، ارتفاع ۱.۴۴۷ متر می باشد و اما طول این خودرو در مدل های سدان، ۴.۶۳۲ متر و در مدل های هاچبک، ۴.۳۵۹ متر می باشد. جدا از مشخصات فنی مگان جدید که نسبت به دیگر مدل ها برتری دارد باید بدانید بدنه آن هم بسیار زیبا می باشد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.  [برای مشاهده و خرید لوزام یدکی بدنه مگان کلیک کنید.]

مشخصات فنی مگان

مشخصات فنی مگان هاچبک، سدان، استیت و قوای فنی  و پیشرانه آنها :

مشخصات فنی مگان  جدید بی نظیر می باشد و آن را در بازار جهانی با 6 پیشرانه عرضه می کنند، که باید بدانید سه نمونه آن بنزینی و سه نمونه دیگر آن به صورت دیزلی است. نوع استاندارد و بنزینی این مدل از مگان، ۱.۶ لیتری  می باشد و تنفس آن به صورت طبیعی است که قدرت آن ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۶ نیوتن‌ متر می باشد. بیشترین قدرت این پیشرانه که آن را با کد ۱.۶ TCE می شناسند، در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد و بالاترین گشتاوری که آن دارد در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه می شود که این قدرت موجب می شود رسیدن به سرعت ۱۰۰کیلومتر بر ساعت را در زمان ۱۱.۵ ثانیه ممکن کند.

مشخصات مگان جدید در مورد سوخت آن به این گونه است که، میانگین مصرف سوختی که برای این مدل از مگان پیش بینی کرده اند، ۶.۵ لیتر می باشد، درحالی‌که  باید بدانید در سرعت ثابت بزرگراه، ۵ لیتر سوخت دارد و در ترافیک شهری، نهایتا ۸.۵ لیتر سوخت خواهد داشت. نهایت سرعت این مدل از مگان ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته کار می کند، اما شما می‌توانید آپشن گیربکس خودکار CVT هم برای آن سفارش دهید.

از جمله دیگر مشخصات فنی مگان جدید در پیشرانه ها این است که، این خودرو پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری توربو شارژ رنو را به همراه خود دارد که گشتاور آن شبیه پیشرانه‌ی ۲ لیتری فلوئنس می باشد. قدرت این مدل که آن را  با کد 1.2 TCE  می شناسند، ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور آن، ۲۰۰ نیوتن ‌متر می باشد. باید بدانید این قدرت در این مدل از مگان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۱۰.۵ ثانیه را ممکن می کند. میانگین مصرف سوخت این مدل از مگان با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری می باشد، و هم چنین ۵.۵ لیتر در ۱۰۰کیلومتری است.  درحالی‌که باید بدانید با سرعت ثابت در  بزرگراه ۴.۷ لیتر مصرف دارد و در ترافیک شهری، کمتر از ۷ لیتر مصرف دارد. این مدل از مگان، با جعبه‌دنده‌ی خودکار که ۷ سرعته می باشد ارائه می گردد اما نمونه‌های دیگری از آن وجود دارد با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته وجود دارند و البته آنها در اروپا وجود هستند.

مشخصات فنی مگان هاچبک، سدان، استیت و زیبایی ظاهر آنها :

همانطوری که بیان کردیم مشخصات فنی مگان هاچبک، سدان و استیت نسبت به دیگر مدل ها دارای برتری زیادی می باشد، اما باید بدانید، بخشی اصلی زیبایی مگان جدید مربوط به ادوات و تجهیزات براق کروم در جلو پنجره آن می باشد که در کنار افزایش طول کاپوتی که در جلو قرار دارد پهنای بیشتر سپر آن و چراغ ‌هایی بسیار زیبایی که در مدل های دیگر این خودرو سابقه ندارند، اسپرت بودن و همچنین جذابیت این مگان را کامل می‌کند.

علاوه بر این باید بدانید لوگوی زیبا و بزرگ رنو که در میان جلو پنجره وجود دارد و همراه آن خطوط بسیار ظریفی روی کاپوت دیده می شود توجه هر بیننده ای را  به نماد سازنده این خودرو افزایش می‌دهد. به نظر می‌رسد که چراغ‌هایی که فرم آنها شبیه سی انگلیسی می باشد، یکی از ویژگی های خودروی مگان باشد که  برای محصولات این شرکت تا سال‌ها بعد از آن استفاده می کنند. این ابتکار یکی از بهترین ویژگی های این خودرو می باشد که برای جای‌گذاری نوار LED روشنایی از آن استفاده کرده اند و بسیار به صرفه است.(برای مشاهده و خرید آرم جلو پنجره مگان کلیک کنید.)

یکی از ویژگی های جذاب این خودرو که بر روی مشخصات فنی مگان هم تاثیر دارد، صندلی‌های اسپرت، راحت و خوش‌فرم آن می باشد که خصوصا در ردیف جلو روی آن بسیار کار کرده اند، برای خودرویی در این بدنه که بسیار عالی و با کیفیت است این صندلی ها کم نظیر می باشند. از طرفی دیگر، بر اساس روش های ساخت مدل های مختلف  رنو، بخش‌های مختلفی از داشبورد خودرو، کنسول و داخل آن برای قرار دادن اوراق، لوازم شخصی، نوشیدنی و دیگر وسایل کوچک طراحی شده است که باید بدانید در مجموع بیشتر از ۲۵لیتر می باشد. داخل داشبورد خودروی مگان هم به راحتی می تواند ۷ لیتر فضا داشته باشد.

به طور کلی امکانات، ظاهر و لوازم یدکی مگان اورجینال برای کسانی که به دنبال خودرو پر قدرت و کم مصرف با طراحی کیفیت مناسبی هستند انتخاب بسیار عالی می باشد.

برچسب: مگان
محصولات مرتبط
4,480,000 تومان
قلب سیستم سوخت رسانی خودرو، پمپ بنزین آن است، این وسیله وظیفه دارد بنزین را از باک به ریل سوخت پمپ کند. فشار پمپ بنزین باید بیشتر از نیاز حالت عادی موتور باشد تا در زمان هایی که موتور به سوخت بیشتری نیاز دارد دچار...
شرمنده موجود نیستناموجود
592,000 تومان
شمع موتور مگان یکی از اجزای اساسی و مهم در خودرو به شمار می آید که روند کارکرد موتور را به عهده دارد. در واقع شمع موتور یکی از قطعات خودرو بوده که نقش بسیار مهمی را در روشن نمودن خودرو ایفا می کند. به نوعی وظیفه اصلی...
شرمنده موجود نیستناموجود
0 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت...
شرمنده موجود نیستناموجود
605,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت...
330,000 تومان
(2)
تیغه برف پاک کن مگان یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین لوازم مصرفی این خودرو است که با توجه به اهمیت بالای آن به خصوص در فصل بارندگی و سرما، مسائلی از جمله نحوه نگهداری، زمان تعویض و انتخاب بهترین نوع آن بسیار مورد...
175,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.  
1,249,000 تومان
آفتامات دینام مگان قطعه ای مهم در دینام خودروی مگان محسوب می شود که مقدار شارژ جریان باطری را به بهترین شکل کنترل می نماید. این قطعه در واقع یک کلید خودکار می باشد که سر راه دینام به باطری قرار گرفته است. لازم به ذکر...
شرمنده موجود نیستناموجود
2,850,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
4,550,000 تومان
(3)
اگر قصد تعویض کیت تسمه تایم خودرویتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به‌دنبال خرید از برندهای اصلی و معتبر باشید تا بدین‌ترتیب کارایی بهتر و طول عمر بیشتری داشته باشند. برای خودروی مگان، بهتر است کیت تسمه تایم فرانسوی اصل...
4,550,000 تومان
(1)
تعویض به‌موقع تسمه تایم بسیار مهم است و می‌تواند مانع آسیب‌دیدن موتور و اجزای مختلف آن شود. زمان تعویض این قطعه ممکن است در خودروهای مختلف، متفاوت باشد. اما کارشناسان خودرو توصیه می‌کنند که کیت تسمه تایم مگان 2000 را...
شرمنده موجود نیستناموجود
680,000 تومان
(1)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.
510,000 تومان
تسمه‌ دینام که به آن تسمه مارپیچ یا تسمه پروانه نیز می گویند معمولا دور چند پولی و قرقره قرار می گیرد و وظیفه انتقال نیرو به بخش هایی مانند سیستم فرمان، واتر پمپ، فن رادیاتور، دینام، کمپرسور كولر و …را به عهده دارد....
485,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.  
430,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.
شرمنده موجود نیستناموجود
330,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.
1,998,000 تومان
لنت جلو مگان قسمت مهم و اساسی سیستم ترمز بوده و جان و مال مالک خودرو به طور چشمگیری به آن بستگی دارد. این قطعه در چرخ ماشین اصطکاک ایجاد کرده و باعث ایجاد شتاب منفی در خوردرو شده و همین امر، آن را متوقف می کند. برای...
1,080,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,080,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
1,295,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
798,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
968,000 تومان
(2)
این قطعه به همراه دو عدد بوش طبق و یک سیبک زیر کمک می باشد.  برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این...
264,000 تومان
 اگر میل موجگیر مگان نیاز به تعویض داشت، نوع اصلی و اورجینال آن را خریداری کنید. خرید میل موجگیر مگان با برند شناخته شده و باکیفیت موجب می‌شود که خودروی شما ایمن باشد و خطری سرنشینان آن را تهدید نکند. برای تماس بر...
شرمنده موجود نیستناموجود
1,980,000 تومان
 درصورتی‌که کمک‌فنر خودروی شما ایراد پیدا کرده است و باید تعویض شود، توصیه می‌کنیم به‌دنبال خرید جنس اصل باشید. کمک جلو مگان اورجینال، ساخت کشور اسپانیا است که توسط برندهای معتبر و شناخته‌شده تولید و عرضه می‌شود....
1,980,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 قیمت هر یک عدد هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت...
760,000 تومان
(3)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
580,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
108,000,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,680,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.  
شرمنده موجود نیستناموجود
935,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.      
3,500,000 تومان
 موتور بخاری مگان اصل، ساخت کشور فرانسه است که معتبرترین برندهای فرانسوی آن را تولید می‌کنند. به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند برای مدت طولانی و بدون کوچکترین مشکل، وظیفه خود را انجام دهد. موتور...
2,200,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,350,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
4,300,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
2,400,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,780,000 تومان
(1)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,350,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.        
شرمنده موجود نیستناموجود
367,500 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.        
شرمنده موجود نیستناموجود
1,620,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.         
شرمنده موجود نیستناموجود
4,480,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد. واشر...
شرمنده موجود نیستناموجود
418,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
4,500,000 تومان
 اگر فولی سرمیلنگ خودروی شما در اثر عوامل مختلف مستهلک شده و آسیب دیده است، باید هرچه سریع‌تر آن را تعویض کنید. برای خرید فولی سرمیلنگ مگان، توصیه می‌کنیم قطعه فرانسوی اصل را انتخاب کنید تا بابت کیفیت و کارایی آن‌ها...
1,800,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
880,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد. مناسب...
شرمنده موجود نیستناموجود
998,000 تومان
فروش این قطعه به صورت جفت می باشد.  برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند،...
شرمنده موجود نیستناموجود
5,550,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
4,950,000 تومان
(1)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
1,705,000 تومان
 گلگیرهای جلو در خودرو مگان از جنس فایبر گلاس یا همان کامپوزیت هستند که می توان آن را یکی از دلایل ایمن بودن مگان به شمار آورد زیرا در تصادف به جای جمع شدن، می شکنند. محل قرارگیری گلگیر، هم در قسمت جلو و هم در انتهای...
7,000,000 تومان
(1)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
2,200,000 تومان
(1)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
210,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
3,985,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
980,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,900,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
2,650,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
2,550,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

ورود/ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم