به فروشگاه ما خوش آمدید ، پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .

مشخصات فنی ال 90

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش
دوست داشتن6

مشخصات فنی ال 90 :

فروشگاه اینترنتی جی خودرو  همراه شما در این مقاله بعد از معرفی انواع مدل های خودرو ال 90 به بررسی مشخصات فنی ال 90 خواهیم پرداخت. خودروی ال 90 در کشور ایران به وسیله دو کارخانه ایران خودرو و پارس خودرو تولید می گردد که از لحاظ موتوری و ظاهری و همچنین مشخصات فنی کاملا شبیه به یکدیگر هستند. خودروی ال 90 پارس خودرو از نظر کیفیت قطعات در درجه بندی دوم خودرویی قرار گرفته است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان که مشخصات ال 90 را بررسی کرده اند این خودرو بهترین عملکرد را در میان خودروهایی که در بازار موجود هستند داشته است.

مشخصات فنی ال 90 اتومات این است که، دارای گیربکس (برای مشاهده و خرید گیربکس ال 90 کلیک کنید.) اتوماتیک 4 سرعته می باشد و رنج قیمتی آن از 100 تا 120 میلیون قرار گرفته است البته نرخ قیمت های به طور مداوم تغییر می کند. اما به طور کلی باید بدانید قیمت تندر 90 E2 ایران خودرو و همچنین پارس خودرو بسیار مناسب می باشد. خودروی تندر 90 مدل اسپرت و جدید از جمله خودروهای پرطرفدار به شمار می رود که در واقع به آن ال 90 جدید تندر 90 پلاس هم گفته می‌شود و بسیاری از افراد این خودرو را با این نام می شناسند. به طور کلی خودروی ال 90 در کشور ایران با نام های متفاوتی شناخته می شود، که به آن تندر 90، ال 90 و لوگان نیز می گویند.

مشخصات فنی ال 90

 

خودروی تندر 90 بر اساس قراردادی که بین شرکت رنو فرانسه و ایران طی سالهای بسیار قبل بسته شده بود وارد کشور ایران شد. خودرو تندر 90 در ابتدا در بازارهای گوناگونی مانند مراکش، برزیل، روسیه،  کلمبیا، هند و آفریقای جنوبی عرضه گشت و بعد از مدتی در بازارهای ایران عرضه گردید. ال 90  به واسطه مشخصات بسیار عالی که دارا میباشد  به راحتی توانسته است با رقبایی که هم قیمت آن هستند در بازار ایران رقابت نماید. عملکرد عالی و بی نظیر ال 90 سبب شد که طرفداران بسیاری در ایران جذب این خودرو شوند.

معرفی برخی از مشخصات فنی ال 90 :

برای اینکه با برخی از ویژگی ها و مشخصات ال 90 آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را در این مورد بیان می کنیم.

1. محدودیت میدان دید عقب :

یکی از مهمترین مشخصات ال 90 که بسیاری از دارندگان این خودرو از آن ناراضی هستند کم بودن میدان دید در عقب خودرو می باشد. این دسته از افراد بر این اعتقاد هستند که، کم بودن میدان دید در عقب یکی از مهمترین عیب های خودرو به شمار می رود. علت اصلی این موضوع ارتفاع زیادی می باشد که درب صندوق عقب دارد و به همین دلیل موجب می گردد میدان دید راننده  کمتر شود. بسیاری از افراد بر این باور هستند که اگر راننده تازه کار باشد . به خوبی نتواند پشت تندر 90 بنشیند به راحتی توانایی به دنده عقب رفتن با ال 90 نخواهد داشت.

2. موتور :

بدون شک اولین و مهمترین مشخصات فنی که باید در ال 90 به آن توجه ویژه ای داشته باشید ویژگی های موتور آن می باشد. موتوری که در این خودرو نصب شده است 4 سیلندر 16 سوپاپ (برای مشاهده و خرید سوپاپ ال 90 کلیک کنید.) می باشد، در واقع باید بدانید علت محبوبیت این خودرو در بین ایرانی ها همین موتو آن می باشد که بسیاری از افراد را شیفته این خود کرده است. به جرات می توانیم بگوییم در بین خودروهایی که ساخت کشور ایران هستند این خودرو بهترین موتور و کارایی را دارد. 

3. حجم موتور :

یکی دیگر از مشخصات فنی ال 90 که مربوط به موتور آن می باشد حجم آن است که این خودرو 1598 سی سی حجم دارد و این حجم در برابر خودروهای دیگر ایرانی بسیار زیادتر است.

4. تنفس موتور :

تنفس موتور به صورت طبیعی می باشد و هیچ مشکلی در آن به وجود نمی آید.

5. انتقال نیرو :

انتقال نیرو در خودروی ال 90 به صورت دیفرانسیل جلو می باشد. [برای مشاهده و خرید لوازم یدکی جلوبندی و تعلق ال 90 کلیک کنید.]

6. حداکثر قدرت :

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که توانایی و قدرت خودروی ال 90 چندان زیاد نمی باشد، این دسته از افراد باید بدانند که توانایی این خودرو بسیار عالی و بالا می باشد، قدرت آن 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه استف در واقع این قدرت در مشخصات فنی ال 90 یکی از بهترین مزیت های آن به شمار می رود.

7. حداکثر گشتاور :

قدرت گشتاور خودرو ال 90 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه می باشد، که این سرعت گشتاور یکی دیگر از بهترین مزیت های این خودرو به شمار می رود.

8. جعبه دنده :

جعبه دنده خودروی ال 90 مانند بسیاری از خودروهای دیگر 5 دنده دارد که 4 تای آنها برای سرعت گیری و یکی از آنها برای دنده عقب می باشد.

9. حداکثر سرعت :

سرعت خودروی تندر 90 حداکثر 183 کیلومتر در ساعت می باشد.

10 وزن :

وزن خودروی ال 90 در هر نوعی که باشد معادل 1100 کیلوگرم است.

11. اندازه :

طول این خودرو 4247، عرض آن 1735، ارتفاع آن 1525 می باشد.

12. فاصله بین دو محور :

یکی دیگر از مشخصات فنی ال 90 که بسیار اهمیت دارد فاصله بین دو محور آن می باشد که فاصله آن 2629 میلی متر می باشد.

13 پیشرانه و موتور :

خودروی ال90 از موتور K4M که فرانسوی می باشد در قسمت پیشرانه خود استفاده می کند. این موتور بسیار سبک می باشد و حجم آن هم کم است. همانطوری که بیان کردیم این خودرو دارای 16  سوپاپ است که تعداد سوپاپ های آن موجب افزایش توان قدرت و حجم تولیدی در موتور می گردد. در قسمت انتقال قدرت ال90 هم مانند بسیاری از خودروهای دیگر دارای گیربکس 5 سرعته دستی می باشد و در برخی از مدل های آن که اتوماتیک هستند از یک گیربکس 4 سرعته استفاده می کند. [برای مشاهده و خرید لوازم یدکی موتوری ال 90 کلیک کنید.]

14. طراحی داخلی و خارجی :

طراحی داخلی و خارجی خودرو ال 90 ارتباط زیادی به مشخصات فنی ال 90 ندارد ولی باید بدانید که چندان بی ربط هم نمی باشد. به طور کلی اگر می خواهید این خودرو را به دلیل طراحی داخلی و خارجی آن تهیه کنید اشتباه می نمایید، چرا که بسیاری از افراد به دلیل همین طراحی داخلی و خارجی این خودرو از خرید خود منصرف می شوند، ولی در واقع اگر می خواهید یک خودرو با مشخصات فنی بسیار عالی و بی نظیر تهیه کنید بدون شک این خودرو را به شما پیشنهاد می کنیم. مشخصات فنی ال 90 در بین خودروهای ایرانی بسیار عالی می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این خودرو را تهیه می کنند. 

مشخصات فنی ال 90

مشخصات فنی ال 90

انواع خودرو و مشخصات فنی ال 90 :

همانطوری که بیان کردیم خودروی ال 90 دارای مشخصات فنی ال 90 عالی و بی نظیری می باشد که در بسیاری از موارد انواع آنها با یکدیگر شباهت دارند، اما برخی از مشخصات آنها با یکدیگر تا حدودی تفاوت دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1. ال 90 E0. E1. E2  :

مشخصات فنی ال 90  E0 امکانات بسیار زیادی ندارد و در واقع باید بدانید از تجهیزات محدودی برخوردار می باشد. ال 90 E1 ، E0 و E2 از موتور K4M برخوردار می باشند که حجم آن 1600 سی سی است و در واقع تمامی این امکانات را از قسمت پیشرانه خود بهره برداری می کند. مشخصات فنی ال 90  E1 از نظر برخی امکانات داخلی و تجهیزات با یکی دیگر از مدل های این خودرو یعنی ال 90 E2 تفاوت دارد.

باید بدانید در حال حاضر خودروی ال 90 E2 در کارخانه های پارس خودرو و ایران خودرو تولید می شوند. از جمله ویژگی های اساسی این دو خودرو این است که از نظر ظاهری به طور کامل شبیه هم می باشند ولی در برخی امکانات و تجهیزات با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در خودروی ال 90 E0  از سپر پلاستیکی استفاده شده است که رنگ آن مشکی می باشد اما رنگ سپرهای ال 90 E1 و E2 همرنگ با بدنه هستند. [برای مشاهد و خرید لوازم یدکی بدنه ال 90 کلیک کنید.]

2. ال 90 پیکاپ :

مشخصات فنی ال 90 پیکاپ مانند دیگر مدل های آن می باشد ولی از نظر ظاهری این مدل شبیه وانت مخصوص حمل بار می باشد. زمانی که این مدل روانه بازار شد طرفداران زیادی را به دست آورد اما باید بدانید که طرفداران آن ویژه هستند و امروزه در خیابان ها چندان این مدل را نمی بینید.

مشخصات فنی ال 90

3. تندر پارس :

خودروی ال 90 تندر پارس در ایران به وسیله کارخانه پارس خودرو تولید می شود که امکانات، تجهیزات و مشخصات فنی ال 90  تندر پارس بسیار زیاد است. از این مدل به عنوان مدل فول آپشن ال 90 نام می برند و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. ظاهری که این مدل دارد نسبت به ال 90 های E1 و E2 بسیار زیباتر و مدرن تر می باشد، و به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای خرید این مدل را ترجیح می دهند. از آنجایی که بسیاری از افراد بر این باور هستند که ال 90 خودروی زیبایی نمی باشد، اگر برایتان زیبایی خودرو اهمیت دارد می توانید مدل تندر پارس آن را تهیه کنید. مشخصات فنی ال 90 تندر پارس دقیقا شبیه به مدل های دیگر می باشد و تنها در ظاهر با دیگر مدل ها تفاوت دارد.

ال 90 اتوماتیک :

مشخصات فنی ال 90 نسبت به دیگر مدل های آن تا حدودی متفاوت است و آن هم به دلیل اتوماتیک بودن آن می باشد. ال 90 گیربکس اتوماتیک یکی از خودروهایی می باشد که طرفداران بسیاری دارد  و از آنجایی که رانندگی با آن بسیار راحت است و همچنین  کیفیت قطعات گیربکس آن بسیار عالی و بی نظیر می باشد از محبوبیت  بسیار زیادی بین کسانی که طرفداران خودرو ال 90 هستند برخوردار است.  از آنجایی که این مدل از خودروی ال 90 دارای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک می‌باشد رانندگی را آسان تر کرده است. با توجه به مشخصات فنی ال 90 اتوماتیک که نسبت به دیگر مدل های آن برتری دارد باید بدانید قیمت آن هم تا حدودی بیشتر از مدل های دیگر می باشد.

مشخصات فنی ال 90

ال 90 پلاس :

و در نهایت آخرین و جدیدترین مدل ال 90 یا تندر 90 که در ایران تولید شده است ال 90  پلاس نامیده می شود. این مدل از ال 90  از نظر ظاهری تفاوت های با دیگر مدل ها دارد و از جمله تغییراتی که در این مدل به وجود آمده است عبارتند از : درب صندوق عقب به همراه زه مخصوص و ویژه، طرح جدید چراغ هایی جلویی خودرو، تغییراتی در چراغ هایی عقب خودرو،  طراحی جدید سپر عقب، آینه های جدید جانبی بزرگ و اضافه کردن دو عدد شبرنگ روی سپر عقب از جمله تغییراتی می باشد که بر روی  ال 90 پلاس اعمال شده است. مشخصات فنی ال 90 پلاس با دیگر مدل های آن شباهت دارد و چندان تفاوتی نکرده است، البته باید بدانید که هرچه خودرو جدیدتر تولید شود دارای ویژگی های بهتری نسبت به دل های قبلی خود می شود.

مشخصات فنی ال 90 در مورد امکاناتی که دارد :

مشخصات فنی ال 90 در تمامی مدل ها با یکدیگر تا حدودی متفاوت می باشد ولی به طور کلی بیشتر آنها شبیه یکدیگر هستند، شکل ظاهری آنها تا حدود زیادی با یکدیگر تفاوت دارند و این در اصل یک از مهمترین تفاوت های آنها به شمار می رود. ولی امکاناتی که مخصوص این خودرو می باشد در تمامی مدل های آن تا حدودی یکسان است. از جمله ویژگی های اساسی و مهم این خودرو عبارت است از :

مشخصات فنی ال 90

- در قسمت سرنشینان خودرو و قسمتی که راننده می نشیند کیسه های هوا قرار داده اند.

- صندلی های آن دستی می باشد و ارتفاع آن را خودتان می توانید تنظیم کنید.

- آینه های این خودرو برقی است و به راحتی می توانید آنها را تنظیم کنید.

- چراغ های آن مجهز به مه شکن در قسمت جلویی و عقبی خودرو می باشد.

- پنجره های آن در قسمت جلو به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و در قسمت عقب به صورت سفارشی است.

- تهویه مطبوع آن به صورت کنترل دستی است.

به طور کلی امکانات، ظاهر و  لوازم یدکی ال 90 اورجینال برای کسانی که نمی خواهد هزینه زیادی برای ماشین پرداخت کنند ولی کیفیت مناسبی از ماشین می خواهند بسیار عالی می باشد.

محصولات مرتبط
شرمنده موجود نیستناموجود
1,449,000 تومان
(4)
کمک جلو ال 90 وظیفه کنترل نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو و جذب ضربات ناشی از حرکت خودرو روی جاده را دارد. خرید کمک فنر ال 90 اورجینال به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، با خرید کمک فنر ال 90 اصلی...
شرمنده موجود نیستناموجود
6,380,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
2,539,000 تومان
در واقع ایربگ یک وسیله مدرن جهت جلوگیری از صدمه و آسیب به سرنشینان خودرو در موقع تصادف خواهد شد. ایربگ ال ۹۰ یا کیسه هوا از اجزای مختلفی همچون کیسه، سنسور، گازها و چاشنی تشکیل شده است و یکی از قسمت های ایمنی سرنشینان...
شرمنده موجود نیستناموجود
4,550,000 تومان
(18)
منظور از کیت تسمه تایم ال 90 مجموعه ای از تسمه تایم به همراه یک عدد غلطک، یک عدد سفت کن غلطک به همراه پیچ و واشر می باشد. این دو عدد غلطک همانند تسمه تایم از عمر محدودی برخوردار است.  با خرید کیت تسمه تایم ال 90 اصلی...
3,100,000 تومان
(3)
شرکت گیتس تولید کننده تسمه های پاورگیریپ، یکی از بزرگترین تولید کننده های تسمه تایم در دنیا است، که برندی اسپانیایی می باشد. این کیت دارای یک عدد تسمه تایم و یک عدد بلبرینگ شیاری به همراه یک عدد بلبرینگ تسمه سفت کن و...
شرمنده موجود نیستناموجود
0 تومان
این کیت شامل دو عدد نعلبکی و یک توپی سرکمک می باشد.  برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این...
2,100,000 تومان
(1)
یکی از اجزای بسیار مهم خودروها تسمه تایم یا تسمه تایمینگ می باشد. خرید تسمه تایم ال 90 اصلی به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین با خرید تسمه تایم ال 90 اصلی، پاورگریپ می توانید از عمر مفید...
4,550,000 تومان
(2)
برای خرید کیت تسمه تایم ال 90 با کد فنی 29R کلیک کنید.  برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه...
شرمنده موجود نیستناموجود
690,000 تومان
(5)
تسمه دینام ال ۹۰ یکی از قطعات مهم و کاربردی خودرو به شمار می آید که وظیفه اصلی آن انتقال قدرت موتور به قطعاتی مانند سیستم تهویه مطبوع، پمپ فرمان هیدرولیک، واتر پمپ و دینام می باشد. خرید تسمه دینام ال 90 اورجینال به...
425,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
1,690,000 تومان
 کیت دینام ال 90 اصلی 1815 شامل یک عدد تسمه، یک عدد بلبرینگ و غلطک آلترناتور می باشد. برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو...
2,625,000 تومان
(2)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد. مناسب...
شرمنده موجود نیستناموجود
7,700,000 تومان
دینام ال ۹۰ یکی از قطعات اصلی خودرو می باشد که وظیفه آن شارژ باتری و تامین برق خودرو است. در واقع برق مورد نیاز جهت استارت زدن خودرو توسط باتری تامین می شود. لازم به ذکر است که دینام به صورت پیوسته و در زمان روشن بودن...
شرمنده موجود نیستناموجود
5,450,000 تومان
(4)
در اینجا علاوه بر تشریح کارکرد دیسک و صفحه در خودرو به عیب یابی دیسک و صفحه ال 90  می‌پردازیم؛ همچنین راه‌های جلوگیری از خرابی آن را بیان می‌کنیم. خرید دیسک و صفحه اورجینال ال 90 فرانسه به علت کیفیت بالای آن از اهمیت...
4,800,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
4,800,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد.
شرمنده موجود نیستناموجود
3,600,000 تومان
(1)
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
1,280,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,530,000 تومان
دیسک چرخ جلو ال 90 اصلی یکی از قطعات پرکاربرد می باشد که نقش بسیار مهمی را درامنیت خودرو در زمان ترمز حرکت خودرو ایفا می کند. بهتر است بدانید که این قطعه پرکاربرد یکی از قطعات سیستم ترمز به شمار می آید. لازم به ذکر...
640,000 تومان
(8)
گردگیر پلوس کامل ال 90 قطعه ای قیف مانند است که در انتهای پلوس قرار دارد و از برخورد گرد و خاک و ...با سر پلوس جلوگیری می کند. خرید گردگیر پلوس ال 90 اصل به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین...
1,630,000 تومان
لنت جلو ال 90 یکی از قسمت های مهم و اساسی سیستم ترمز به شمار می آید. زیرا این قطعه از هر خودرو با جان و زندگی سرنشينان آن ارتباط مستقیمی را دارد.بنابراین با خرید لنت جلو اصلی ال 90 و تعویض به موقع می توانید از این...
شرمنده موجود نیستناموجود
480,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
780,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
880,000 تومان
(6)
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
850,000 تومان
(1)
مناسب ال 90 دنده ای برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت...
980,000 تومان
(1)
وظیفه بلبرینگ چرخ جلو ال 90 در خودرو، به حرکت درآوردن اجسام سنگین است همچنین مانع از ساییدگی آن ها به یکدیگر می شود. کیت بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر فرانسه به همراه خار نگهدارنده سیم ،خار معمولی و مهره پلوس می باشد. خرید...
شرمنده موجود نیستناموجود
650,000 تومان
وظیفه بلبرینگ چرخ عقب ال 90 در خودرو، تسهیل چرخش چرخ های عقب و کاهش اصطکاک بین دو سطح می باشد. عملکرد این قطعه موجب کمتر شدن صدای چرخ ها و در واقع سبب نرمی چرخش چرخ ها نیز می شود. با خرید بلبرینگ چرخ عقب ال 90 اصلی به...
1,180,000 تومان
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
420,000 تومان
داخل گیربکس خودرو ال 90 قطعه ای به نام بلبرینگ قرار دارد که موجب می شود، گیربکس نرم و بدون صدا کار کند. خرید بلبرینگ کلاچ ال 90 اورجینال به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین با خرید بلبرینگ...
1,550,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
1,790,000 تومان
دسته موتور بالا راست ال 90 یکی از قطعات اصلی و مهم بوده که در قسمت داخلی موتور خودرو قرار گرفته است. در واقع این قطعه کمک می کند تا موتور خودرو و گیربکس به بدنه و شاسی خودرو متصل شود. خرید دسته موتور بالا راست ال 90...
740,000 تومان
(1)
 این قطعه به همراه دو عدد بوش طبق و یک سیبک زیر کمک می باشد. برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این...
8,100,000 تومان
(2)
 برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد. این...
شرمنده موجود نیستناموجود
6,900,000 تومان
(5)
کمپرسور کولر ال نود یکی از سیستم‌های بسیار حیاتی‌ است که قدر آن را به وقت خرابی، خواهیم دانست. برای آن که کمترین ریسک خرابی کولر را داشته و با گرمای طاقت فرسای تابستان، دست به گریبان نشویم؛ باید از سلامت تمامی قطعات...
شرمنده موجود نیستناموجود
3,400,000 تومان
(2)
خرید رینگ و پیستون اورجینال به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین با خرید رینگ و پیستون ال 90 اصلی می توانید از عمر مفید و طولانی مدت آن برخوردار شوید و با توجه به اهمیت بالای این قطعه در...
1,580,000 تومان
برای تماس بر روی شماره زیر کلیک کنید : 02133962740 هشدار : این قطعه دارای مدل های تقلبی بسیاری در بازار میباشد؛ فروشگاه گرند خودرو با تضمین اصالت کالا این قطعه را به فروش میرساند، و 7 روز ضمانت بازگشت دارد....
شرمنده موجود نیستناموجود
1,770,000 تومان
(3)
استپر موتور  ال ۹۰ یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو به شمار می آید که کوچکترین خرابی و نقص در آن دارای عملکردی منفی بر روی موتور می باشد و باعث افزایش آلایندگی ماشین می شود. خرید استپر موتور ال 90 اورجینال به علت کیفیت...
شرمنده موجود نیستناموجود
592,000 تومان
(11)
شمع موتور ال ۹۰ یک قطعه کوچک می باشد که  نقش حیاتی در عملکرد خودرو دارد. به جرات می توان گفت موتور یکی از اجزای اصلی ماشین می باشد که باعث به حرکت درآمدن آن می شود. خرید شمع موتور ال 90 فرانسوی به علت کیفیت بالای آن...
شرمنده موجود نیستناموجود
668,000 تومان
 خرید کویل ال 90 اورجینال به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، بنابراین با خرید کویل ال 90 اصلی می توانید از عمر مفید و طولانی مدت آن برخوردار شوید و با توجه به اهمیت بالای این قطعه در خودرو، دغدغه ی...
شرمنده موجود نیستناموجود
580,000 تومان
(4)
ترموستات رنو ال نود یکی از قطعات اصلی و مهم در خودرو به شمار می آید که وظیفه  اصلی و مهم آن کنترل دمای آب در موتور ماشین است. خرید ترموستات ال 90 اورجینال به علت کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد،...
شرمنده موجود نیستناموجود
4,300,000 تومان
سوپاپ ال ۹۰ یک قطعه مهم در خودرو می باشد که بر روی سیلندر موتور تعبیه شده است. این قطعه مهم ورود هوا و خروج دود را به خوبی کنترل می نماید. در واقع سوپاپ همچون دریچه سوخت و اگزوز عمل می کند به نوعی که هوا را از داخل...
5,400,000 تومان
(1)
قطعه ای در موتور خودرو ال 90 می باشد که وظیفه باز کردن سوپاپ های ورودی و خروجی را به عهده دارد. در واقع کنترل کننده و هدایتگر سوپاپ ها می باشد. با توجه به حساسیت این قطعه در خودرو با خرید میل سوپاپ ال 90 اصلی دغدغه ی...
1 نظر
  • سی**** ******** ************

    سی**** ******** ************ 1399-11-23 پاسخ

    با درود
    از اطلاعات خودروی ال 90 که در اختیار مصرف کننده قرار داده اید تشکر میکنم
ارسال نظر
پاسخ دهید

ورود/ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم